Alla inlägg under februari 2020

Av Frida Schneider - 27 februari 2020 23:53

               Hej på er!



   Jag känner jag måste vila hjärnan bättre blir så överbelastade av alla intryck.


Vi som har ADHD Autism och liknande funktionshinder (ADHD i mitt fall) Så har man inte det där filtret i hjärnan som sålla bort intryck utan alltig bara strömmar i en det blir kaos .


Men jag kämpar verkligen men det är inte lätt att kämpa i helvetet .


Kram på er   

Av Frida Schneider - 26 februari 2020 23:52

                      Hej på er!   Den här meningen tänker jag i stort sätt dagligen.

 

         alltså meningen som jag har som rubrik till det här inlägget.

   

 

 

 

 

   

    Men jag skulle heller aldrig kunna tänka mig ett liv utan ADHD  det är en form av              hatkärlek.

 

     Jag hoppas jag kommer skriva min story om mitt liv och att leva med ADHD snart.

 

 

     Men min hjärna är knas men jag måste skriva mer det är lite terapi för mig att          skriva av mig samtidigt som jag vill dela med mig .

 

 

    

Av Frida Schneider - 24 februari 2020 23:50

                        Hej på er!  

 

 

 

Ville bara slänga in ett inlägg snabbt! Försöker fortfarande hitta ett sätt att sova bättre men det är svårt men idag blir tidigare läggdags än igår i allafall :) Kramar 

Av Frida Schneider - 20 februari 2020 23:55

                                   Hej på er!



Jag går just nu igenom en väldigt kämpig period och min ADHD är väldigt jobbig nu :( 



Förhoppningsvis kommer jag skriva min story alltså om mitt liv och hur jag upplever min ADHD.

Ni som tror kan väl be för mig att jag ska sova bättre fram över är helt slut !


God natt kram på er ses imorn <3 


Av Frida Schneider - 19 februari 2020 23:54

Allt så jag måste sova bättre det här funkar jag har varit svintrött hela dagen.



Borde sova nu egentligen men det är som det och hoppas på förbättring hoppet är det sista som överger en människa.



Hoppas jag blir gift nån gång också. Ska berätta mer snart om hur jag ser på min ADHD  men alltså jag lider verkligen av min ADHD det är jättejobbigt ett jävla helvete :(    

Vi ses kram på er <3 

Av Frida Schneider - 19 februari 2020 05:45

                Hej på er ! Det var länge sen jag har inte uppdaterat på länge här.




Nu tänkte jag äntligen vara mer aktiv här. Har behov av att skriva av mig om vad som händer i mitt liv och vill dela med mig !


     Kramar

Skapa flashcards