Alla inlägg under augusti 2020

Av Frida Schneider - 6 augusti 2020 10:45

   Hej på er nu är jag äntligen tillbaka!  Har längtat ! I över en vecka har jag försökt  att    skriva ett  inlägg !



Jag började förra måndagen att skriva ett inlägg som jag sparade som utkast men sen hände det ingenting  så jag raderade det!



Den här bloggen ska ju handla om ADHD framför allt hur det är att leva med ADHD.


Det är inte alltid så lätt jag tycker dom har kommit en bit i samhället men samtidigt går vissa saker åt fel håll!

 

Ibland känns det som att vissa tänker när man säger man har ADHD wow som om det vore en superkraft!

 

Men så är det inte det är ett helvete många gånger och ett ständigt kaos i hjärnan !

 

Jag märker det är tufft så här coronatider jag inte kan sortera mina intryck att det blir extra jobbigt då jag måste ha koll så folk inte kommer för nära.  

Nu ska jag snart iväg och spela minigolf ni får har det så bra skriver mer sen!

  Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards