Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Frida Schneider - 5 oktober 2020 05:00

Ja som rubriken säger så ska det här inlägget handla om att det inte är,

lätt att leva med ett dolt funktionshinder! 

Jag är så trött på folk som ska förminska mina problem!


Det är ingen jävla tävling! Jag har det väldigt kämpigt med min ADHD och så ska en del idioter vräka ur sig saker som att va glad att du inte sitter i rullstol! Helt fel det finns ingenting som säger att det ena är värre än det andra det är två helt olika saker så det går inte att jämföra!

Vi med ADHD och även liknande diagnoser som tillexemel autism vi kan inte sortera intryck som andra  det blir kaos i hövet! Bilden nedan ska beskriva lite hur hjärnan hos oss med den typen  diagnos ser ut.


 

Men jag tänker inte låta någon trampa på mig och jag tar ingen skit!  

Jag borde sova bättre måste skärpa mig nu alltså!

I skrivandets stund är klockan snart två på natten så det får bli en powernap på dagen nån gång sen!

Livet är lite struligt just nu adhd:n jobbar sig och sen är det andra saker som förvärrar situationen covid 19 blandat!

Men nu måste jag fixa i ordning mig och sova kram på er så hoppas jag att jag är tillbaka på bloggen väldigt snart! 


Skapa flashcards