Alla inlägg den 11 oktober 2020

Av Frida Schneider - 11 oktober 2020 15:14

                 Det är mycket som tynger mig nu !




Jag är trött på att framstå som den där glada personen ni som ser mig så känner inte mig på djupet!

vill jag öppna upp mig lite mer !

Ville både knäcka fördomar om mig själv och även vad det gäller npf diagnoser och andra funktionshinder som sitter i huvet!

Jag har minsta lika mycket sorg som glädje i mig men ibland orkar säga som det är när någon frågar

Att jag har ADHD gör inte saken bättre!  Men jag tänker tillåta mig själv att vara lessen och nere och gråta!

Måste ta en kisspaus innan jag skriver klart känner jag!

Har en del problem relationer också det är inte alltid det är mitt fel faktiskt!

Jag gråter ganska mycket i mellan åt tycker det är skönt faktiskt!

Det är väldigt rörigt i mitt liv nu av olika anledningar och har svårt att får saker gjort jävligt frustrerande det är därför jag uppdaterar dåligt!

 

Mår inte bra psykiskt heller inte mitt riktigt bra under hela mitt vuxna liv ibland är det lite lättare vissa perioder och sen trillar jag ner igen!

 

Känner mig  jävla missförstådd!

Nu måste jag dra kram på er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards