Alla inlägg under februari 2022

Av Frida Schneider - 7 februari 2022 12:00

Hej på er ! Har velat skriva det här inlägget länge men det har inte blivit av !

 

Började skriva det här inlägget i November men har inte fått skrivit klart!

 

Jag mår verkligen dåligt i min hjärna !  Känner mig misslyckad och kass!


Är 37 år och det ända jag har lyckats med är än att må dåligt !

 

 

Det är så jobbigt att ha ADHD så mycket bearbeta hela tiden tar det aldrig slut?

 

Svar: Nej   !      Min hjärnan har inget filter och kan inte sortera intrycken allting bara strömmar i mig.

 

 

 

 

ADHD-hjärna

 

 

Normalstörd hjärna

 

 

Just nu känns det som mitt liv rasar samman har hänt en del jobbiga saker också men vill inte gå in på detaljer!  

 

Men det är tungt ! Bilderna ovanför visar ADHD-hjärna och normaltstörd hjärna bild 1 med små bokstäver är ADHD-hjärna och bild 2 normalstörd hjärna.

 

Det går inte så bra nu snarare åt helvete men förhoppningsvis överlever jag!

 

 

Kramar/ Frida   

 




Ovido - Quiz & Flashcards