Alla inlägg under mars 2022

Av Frida Schneider - 24 mars 2022 12:00

         Hej på er! Nu är jag äntligen tillbaka !

 


Att det alltid ska va så jobbigt med hjärnan!  Jag har en hatkärlek till  min ADHD 

 

Jag både älskar och hatar den !  Även om det finns fördelar med ADHD så kan jag

 

inte allt uppskatta dom! Jag har oftast keps och hörlurar för att skärma av

 

intrycken när jag är ute och går tillexempel men ändå är det alltid för mycket i huvet!

 

Men en sak som får mig lugnare är när jag är ute i skogen tillexempel!

 

 

Livet är allt bra jobbbigt alltså! Jag saknar min "Brorsa" Marcus (ej biologisk) honom har jag valt som Brorsa och han har valt mig som syrra!

 

Förutom att Marcus suger på att höra av sig så är han helt underbar människa den snällaste som finns väldigt förstående! Marcus du borde få medalj i tålamod eftersom du står ut med mig !

 

Dom här två bilderna har jag tagit när jag har varit ute och promenerat vid

 

golfbanan i Nödinge.

 

 

Ha det gött! Kramar <3 <3 

Ovido - Quiz & Flashcards