Direktlänk till inlägg 26 april 2022

Ett evigt kämpande

Av Frida Schneider - 26 april 2022 01:15

             Livet är allt bra jobbigt!

 

 

Det är mycket som tynger mig nu! Min hjärna är trasig!

 

 

Är så trött på mina relationsproblem orkar snart inte mer!  

 

Jag saknar en person väldigt mycket ska inte nämna namn!

 

Vill verkligen inte förlora den personen :'( hoppas att det löser sig!

 

Min hjärna går sönder undra om det nånsin kommer bli bra orkar inte mer!


Det är knappt nån som förstår hur kasst jag mår :(  

 

Tänk dig att din hjärna är som en torktumlare så är det att ha ADHD !

 

Jag mår dessutom psykiskt dåligt som beror på min ADHD :( 

 

Nu måste jag lägga mig kram på er <3 

 

 

 

 

 

 

ADHD · livet
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Torsdag 18 april 15:00


Om en stund bär det av till gymmet är inte så motiverad men det ska nog gå bra ändå!     Får se om jag tar en promenad innan eller om jag går raka vägen ner till gymmet :)      Sömnbrist är nog den största orsaken till min seghet idag n...

Av Frida Schneider - Onsdag 17 april 13:15

               God förmiddag!    Äntligen tillbaks som jag har längtat !     Det är i allafall förmiddag i skrivande stund men inlägget kommer ut senare!   Snart ska jag ut med återvinning med personal + promenad :)    Nu är jag hemma i...

Av Frida Schneider - Torsdag 11 april 10:45


Jag är fortfarande hemma klockan är strax efter 10 i skrivande stund !     Det har varit en lugn morgon!  Jag ska försöka bege mig till gymmet snart!   Är inte jättemotiverad även om träningen motiverar så känns gymmet sådär!   Det är v...

Av Frida Schneider - Onsdag 10 april 22:30


           Nu har jag bestämt mig att jag ska förbättra vissa saker i mitt liv!     Jag  kämpar med att lägga mig i tid på kvällarna jag har bestämt mig!   Det verkar som jag är pågång i allafall så det kommer bli bra :)      Nu börjar...

Av Frida Schneider - Måndag 8 april 18:30

        Nu är våren igång förfullt , Ni som följer mig på instagram och          facebook   kanske har sett att jag har lagt upp en reels   med videoklipp och bilder från skogen där det är mycket vårtecken :)        Nu börjar jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards