Alla inlägg den 16 maj 2022

Av Frida Schneider - 16 maj 2022 15:15

  Jag tycker det är väldigt fel att man ska bedöma ens psykiska mående passerat på hur         mycket man klarar av arbetet eller anndra saker i vardagen!

 

 

 


Det måste ju kunna tas i olika uttryck !  Det finns absolut inget bevis på att man inte kan må lika dåligt fast man tillexempel jobbar än någon som inte klarar av att jobba!

 

Jag tycker inte att dom förstår mina känslor på öppenpsyk!

 

Men jag vet inte ! Känner mig bara så lessen och upprörd och förtvivlad över hur dom mäter psykiskt mående!  

 

Jag vet att jag mår minst lika dåligt fast jag inte är sängliggande !

 

För i helvete det måste väl finnas annat sätt att mäta mående på !

 

Är bara så trött på att inte bli tagen på allvar hoppas att nån vill ge mig stöd i det här !

Kram på er!


BIld av vishnu vijayan från Pixabay

Skapa flashcards