Direktlänk till inlägg 20 maj 2022

Mitt liv just nu

Av Frida Schneider - 20 maj 2022 12:15

    Hej på er!  Någon som vet hur jag ska koppla ihop mina medier har startat en hemsida på wordpress men vet inte hur man kopplar ihop mina bloggar tillexempel.

 

Det är en svår period i mitt liv jag har nog min största livskris åtminstone en av dom största !

 

Men jag kämpar på men det är svårt ! Men jag är tacksam för att jag har världens bästa extrapappa Thomas Berggren hoppas vi se snart det var underbart att ha dig hemma hos mig       

 

 

 

 

Idag är jag hemma för det är stängt på daglig verksamhet lite segt men samtidigt lite skönt ! 

 

Jag sparar till en bärbar dator vill också köpa en ny stationär dator som är bättre kvalité ! Får se hur jag gör vill framför allt ha en bärbar dator för att kan sitta

och blogga överallt i lägenheten och inte bara i hallen!

 

 

Låter kanske konstigt men jag  har min dator i hallen men det är en väldigt stor hall så det är som ett extra rum!

 

 

Här en bild jag tog när jag var ute och promenerade i söndags!

 

Ha det gött kram på er!


 

 

 

 
 
Ingen bild

Thomas Berggren

22 maj 2022 22:30

Tack för de fina orden Frida. Du är en oslipad diamant som behöver få lite stöd för att må gott o kunna glittra.

Frida Schneider

23 maj 2022 11:17

Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - 12 oktober 2023 10:15

Här  kommer en solig hälsning från Kreta!    Jag och mina föräldrar har varit på Kreta en vecka och solat och badat och haft det skönt !       Här kommer lite mer bilder! Såhär ser frukostbuffén ut som vi har avnjutit varje morgon!   ...

Av Frida Schneider - 11 september 2023 10:00


Förlåt för dålig uppdatering! Men nu är jag äntligen tillbaka på bloggen!     Sen några veckor tillbaka har jag börjat meditera en stund varje morgon det känns   väldigt bra det bästa jag har börjat med!       Meditation gör verkl...

Av Frida Schneider - 17 juli 2023 13:15


Nu är jag äntligen tillbaka jag började rubrik förra veckan nu har jag äntligen kommit till skott!     Jag har semester  nu och och ska försöka njuta så mycket som möjligt!    I tordags åt vi lunch på ett café som heter Mollys i Kungälv med...

Av Frida Schneider - 22 maj 2023 12:30

Nu är jag äntligen tillbaka i bloggen!  Det var inte meningen att det skulle dröja så länge!    Jag vill ju uppdatera bloggen så mycket som möjligt också för att jag vill skriva av mig och dela med mig!      Sorry att jag inte ser superfr...

Av Frida Schneider - 7 maj 2023 16:45


Tycker du att ditt stjärntecken stämmer med din personlighet?   Jag är jungfru och jagb tycker inte det riktigt stämmer på mig ,jag tror jag är lite bland mellan  jungfru och lejon.   Jag lyssnar på en spirituell podd i ibland där dom pratar e...

Skapa flashcards