Alla inlägg den 30 maj 2022

Av Frida Schneider - 30 maj 2022 21:15

      Det gör så ont inombords! Mörker och åter mörker :( 

 

 

Mitt liv känns så sorgligt! Hoppas det nån gång löser sig!

 

 

Jag har problem med relationer det är en person som blockat mig på fb det har tagit väldigt hårt på mig hoppas det löser sig jag måste va stark!

 

Det är väldigt tungt just nu men jag försöker ta en dag i taget!

 

 

 


Är väldigt uppstressad också mina hjärna går sönder !

 

Och ölandsresan blev inte särkilt lyckad för mig bara ökade stressnivåer! 

 

Känner att jag måste skydda min hjärna väldigt mycket!

 

Att jag har ADHD gör inte saken bättre snarare att ADHD.n blir svårare att hantera och symtomen förstärks när jag mår såhär!

 

Ha det gött så hörs vi kramar <3 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards