Alla inlägg under april 2023

Av Frida Schneider - 30 april 2023 16:45

Som jag pratat om tidigare så måste jag va rädd om min hjärna!

 

Igår såg jag på ett youtubeklipp med en intervju med en kvinna som jobbat som medium men slutat efter hon blivit frälst!

 

Inget bra klipp för mig! Jag ska inte kolla på den kanalen mer!


 

Själv har jag lämnat kristendomen och är spirituellt troende istället det passar mig bättre! 

 

   

Den där kvinnan var läskig! 

 

Ha det gött kram på er! 

 

 

 

 

Av Frida Schneider - 28 april 2023 14:30

           Har velat uppdatera hela veckan men det har inte blivit av!

 

 

På min mediablogg skriver jag en del om meditation och lägger ut youtubeklipp där!

 

Meditation är väldigt viktigt för målet är att meditera varje dag!

 

Den här veckan har det gått hyfsat bra har väl i stort sätt mediterat varje dag!

 

Jag jobbar mycket med attraktionslagen också och gillar magi och spirituella saker!

 

 

Förhoppningsvis ska jag utveckla det spirituella funderar på att köpa tarotkort eller orakelkort!

 

Ha det gött kram på er! 

Av Frida Schneider - 23 april 2023 16:45

Jag är ju väldigt intresserad av det spirituella!  Den senste tiden  har jag varit   

 

väldigt engagerad!


 

Jag kollar både på youtube och lyssnar på  spirituella poddar !

 

  Men ibland blir jag skrämd istället och det blir för mycket för mig att ta in !

 

Jag kan inte alltid gallra bland olika forum och kanaler men undviker det som jag vet skadar mig! 

 

Men det är svårt !  Ha det gött kram på er! 


Av Frida Schneider - 18 april 2023 15:00

Jag vet inte om jag har pratat om det tidigare men

 

jag måste va rädd om min hjärna !  Jag suger åt mig allt ! 

 

 

Därför måste jag va noga med vilka plattformar jag ska hänga på!

  Vissa spirituella och mediala youtubekanaler stressar mig bara och ger mig dålig energi!

 

Jag försöker att va försiktig jag kämpar på!  Mitt mål är också att meditera varje dag!

 

Ha det gött kram på er!


Av Frida Schneider - 12 april 2023 18:00

 Hej  på er!     Nu är jag tillbaka ! Har velat skriva i flera dagar nu                                                                                                                                          

  med det har inte blivit av !       För er som inte vet så kan jag berätta att 

  

 jag är spirituellt troende , jag tror att jag själv kan va medial men jag är 

 

             så rädd så det kan blockera lite.   

Jag har ett stort intresse för kristaller och rökelse också.

 

Får se vart det leder! Berättar mer sen !

 


Jag känner av saker har inte haft nån direkt andekontakt dock jag får se om jag vågar mig på det! 

 

 

Ibland är min känslighet en superkraft! Är inte bara typ hsp utan min känslighet har också med min ADHD att göra ! 

 

Jag tror min intution funkar bäst när jag släpper rädsla och kommer i harmoni !

 

Kram på er!

 

 

 

 


Av Frida Schneider - 5 april 2023 12:00

Hej på er !   Förlåt för dålig uppdatering det har bara inte blivit av!

 

 

 

 

Jag vill verkligen bli bättre på att uppdatera  den här bloggen!

 

 

Det är tufft nu men jag kämpar är väldigt stark i allafall!

 

Jag måste va rädd om mig själv för jag tar in allting mycket starkare än andra 

 

p.g.a min ADHD kan inte sortera intrycken det gäller ju inte bara fysika platser 

 

det är ju även sociala medier. 

 

Det blir väldigt mycket för mig att bearbeta!

 

 

Jag får va försiktig med vilka plattformar jag hänger på men det går heller inte

 

att skydda sig från allt!   Nån som vet om man kan ha en sida där man på nåt sätt

 

kopplar ihop sina bloggar? Jag har ju en mediablogg också men vill att båda

 

bloggarna ska hänga ihop! Men jag vill inte ha en blogg till båda så ska se om jag kan få till det på något sätt!

 

Ibland är det svårt att veta vad som ska skrivas här vad som ska skrivas i mediabloggen!



 

Det mest privata skriver jag här i ADHD-bloggen , och det som är mer som

 

reportage och artiklar skriver jag i  mediabloggen men det finns saker som är mitt i mellan!

 

Jag återkommer ha det gött! 



     #ADHD                     #NPF       #Livskris             #känna   #sig  #misslyckad

Ovido - Quiz & Flashcards