Direktlänk till inlägg 13 juni 2024

Nu är jag i gång igen

Av Frida Schneider - Torsdag 13 juni 23:45

    Jag känner den här veckan att jag är igång igen :)

 

 

Imåndags körde jag ett träningspass och snart i skrivande stund så ska jag snart 

ner till gymmet :)

 

Det blir minst 2 pass den här veckan :) Förra veckan blev det inget pass !

  

Men jag hoppas på minst 3 pass den här veckan men för pass i veckan hade jag önskat egentligen men vi får se :) 

 

Träningen gick bra snart ska jag lägga mig är svintrött !

 

God natt kram på er :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Tisdag 25 juni 23:45


     Nu är jag äntligen tillbaks!  Det var mycket energier förra veckan det tog på            krafterna!    Sorry för dålig uppdatering! Det kommer mer imorgon ! Ville bara skicka en hälsning! För övrigt så går det bra med min andliga resa :)  ...

Av Frida Schneider - Måndag 17 juni 23:15


           Jag är svintrött så orkar inte skriva så mycket men jag bara kör :)      På onsdag bär det av till Varberg jag och Lena Sikström ska   göra våran årliga dagstur :)  Studiobliss blir det såklart!     Jag får se om jag köpe...

Av Frida Schneider - Onsdag 12 juni 10:56

Jag tycker det är dags att vi börjar se det som ett   funktionshinder / handikapp som vilket som helst . Alltså jag menar precis om man har ett rörelsehinder är synskadad döv och så vidare!   Den ända skillnaden är att mitt funktionshinder e...

Av Frida Schneider - Måndag 10 juni 15:27


   Just nu går jag igenom ett andligt uppvaknade!   Det är helt fantstiskt samtidigt som det är tufft! Det är väldigt spännade men det tar på krafterna också !     Nu måste jag sova snart kram på er!       ...

Av Frida Schneider - Fredag 7 juni 00:36


Förlåt för dålig uppdatering! Är helt slut i huvet!      Delvis på grund av sömnbrist men också för jag är trött av andra orsaker !   Att jag har ADHD gör inte saken bärttre det är ett stort missförstånd att vi med ADHD är pigga!     V...

Ovido - Quiz & Flashcards