Alla inlägg under juli 2022

Av Frida Schneider - 24 juli 2022 16:00

              Nu är jag äntligen tillbaka för er som saknat mig!

 

 

 

Det är en sak jag har tänkt på vad gäller att man upplever saker annorlunda när man har npf!

 

 

Vissa saker som jag uppfattar annorlunda så känner jag av och fattar att  det inte 

riktigt är så som jag uppfattar att den logiska hjärnan i mig säger det inte stämmer och rent konkret förstår saker kanske inte riktigt är som jag uppfattar !

 

Har lite svårt att ge exempel jag ska försöka återkomma med det! 

 

I onsdags var jag med föräldrarna i Stenungsund och fixade nytt idkort vi åt lunch där också     

 

Ha det gött så hörs vi snart kram på er!

 

 

 

 

Av Frida Schneider - 5 juli 2022 00:15

Nu är jag  äntligen tillbaks på bloggen  !  Det var ett tag sen jag uppdaterade nu! 

 

 

Min dator har inte funkat så det är en utav anledningarn !

 

Men nu har jag köpt en ny dator ! En bättre dator dessuotm bärbar så nu kan jag sitta i vardagsrummet och blogga !

 

 

Är helt slut borde sova egentligen !

 

 

 

 

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards