Alla inlägg den 2 maj 2024

Av Frida Schneider - Torsdag 2 maj 23:15

Om en stund ska jag till gymmet i skrivande stund!

 

Mer uppdatering kommer under dagen!

 

Det gick väl hyfsat med träningen!  Jag har varit svintrött idag  måste bli bättre på att sova!


Ska gå och lägga mig snart!   Jag har tänkt att gå nån sån gratis medial kurs online för att utveckla min medialitet så får vi se vart det leder :) 

 

Sov gott god natt kramar på er :) <3 <3 

Av Frida Schneider - Torsdag 2 maj 05:00

Jag firade ingenting igår ! Valborg betyder ingenting för mig!

 

Eller i efterskott när det publiceras !

 

Började skriva på onsdag förmiddag !

 

Jag har dragit kort från min kortleken visdomskort för manifestering!

 

Jag drog även änglakort :) 

Ha det gött kramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards