Alla inlägg den 11 mars 2020

Av Frida Schneider - 11 mars 2020 23:50

                       

 

                                       Hej på er!

 

 

 

Alltså min hjärna är överbelastad det är bara för mycket sånt jävla kaos alltså !

Ursäkta språket men det är bara för mycket just nu! 

Mycket negativa tankar och tänker alldeles för mycket.

 

Jag är så trött på allt tjöt om coronaviruset som  om jag inte hade tillräckligt redan!

 

 

Är helt slut i huvet det är påfrestande att vara på gymmet får blunda i mellan för att inte bli tokig av alla intryck . Men jag vill ju hålla igång vill verkligen komma igång med träningen bättre 5 pass i veckan borde jag klara.

 

Mår så himla dåligt i mitt huvud blir så trött av allting och sen att jag sover för lite gör inte saken bättre jag orkar inte mer!   

 

 

Det känns som jag knappt klarar nånting blir slut i hövet för ingenting ADHD:n 

är genomjävlig nu åt helvete med livet    

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards