Alla inlägg den 8 april 2024

Av Frida Schneider - Måndag 8 april 18:30

        Nu är våren igång förfullt , Ni som följer mig på instagram och

     

   facebook   kanske har sett att jag har lagt upp en reels

 

med videoklipp och bilder från skogen där det är mycket vårtecken :) 

 

 


Nu börjar jag komma igång i allafall :) På långfredagen skrev jag första gången sen i oktober och det  blev även ett inlägg på påskdagen så 2 inlägg förr förra veckan och 2 inlägg förra veckan :) Vem vet jag kanske ökar!  

 

Jag har haft mycket psykisk ohälsa i mitt liv och det värsta med att må dåligt är inte att må dåligt även om det också är tufft i sig utan att inte få förståelse för sina känslor!

 

Eftersom jag medicinerar för ADHD så har haft regelbunden kontakt med öppenpsyk jag har också tagit upp om mitt psykiska mående men upplever ofta att jag inte får förståelse att dom tar för lätt på mitt mående !

Så därför är jag inte så motiverad att ta hjälp!

Ha det gött och kram på er jag återkommer :)   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards