Alla inlägg den 11 april 2024

Av Frida Schneider - Torsdag 11 april 10:45

Jag är fortfarande hemma klockan är strax efter 10 i skrivande stund !

 

 

Det har varit en lugn morgon!  Jag ska försöka bege mig till gymmet snart!

 

Är inte jättemotiverad även om träningen motiverar så känns gymmet sådär!

 

Det är väl att få ute bland folk som är lite jobbigt!

 

Jag funderar på att gå en längre promenad på väg till gymmet istället för att gå raka vägen till gymmet så går jag en längre väg så får jag mer motion plus uppvärming! 

 

 

Så får det bli så behöver jag inte va så länge på gymmet!

 

Det är  lite regn just nu svårt att se på bilden! Enligt klart.se blir det uppehåll i eftermiddag :) 

 

 

Ha det gött kram på så hörs vi snart igen :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards