Alla inlägg under april 2024

Av Frida Schneider - Söndag 7 april 16:00

Nu är jag återigen här och skriver!   På något sätt  har jag bestämst mig för att jag ska uppdatera min blogg regelbundet :) 

 

Den här dagen känns väldigt rörig av nån anledning! Man ska klara av den här dagen också :) 

 

 


 

Vill du ha en positiv förändring så måste du ha rätt maindset det du fokuserar på är det du drar till dig!  Och allt är energi tankar , känslor med mera!

 

Det är något som både medium och forskare är överens om!

 

Va också tacksam för det du har !  Jag börjat säga till mig själv varje dag :tack för att jag är frisk!

 

Det är nya och bättre energier det här fantastiska saker kommer att hända :) 

 

Ha det så bra och kram på er :) 

 

Av Frida Schneider - Torsdag 4 april 23:50

                Hej på er !  Jag har bestämt att jag ska uppdatera bloggen regelbundet!

 

 

Så jag bara kör! Idag har jag varit väldigt trött jag tränade hemmaträning idag istället för att till gymmet och har knappt gått ut idag!

 

 

Snart dags att sova jag har bytt om till Nattlinne!

Jag ska meditera lite och säga affirmationer !

Mer om det berättar jag senare !

Ha det gött kram på er :) 

Ovido - Quiz & Flashcards